Dostawa do UE

Newsletter
Zapisz się na nasz Newsletter i odbierz informacje o nowościach, promocjach i kuponach rabatowych.
Producenci
Obsługa płatności



Trusted Shops
Reklamacje

Reklamacje przesyłek:

1. Reklamacje na przesyłki Poczty Polskiej można składać do 7 dni od daty odebrania przesyłki.

2. Reklamacje na przesyłki kurierskie firmy GLS można składać do 5 dni od daty odebrania przesyłki.

3. Reklamacje na przesyłki kurierskie firmy DPD można składać do 5 dni od daty odebrania przesyłki.

4. Reklamacje na przesyłki kurierskie firmy Inpost można składać do 5 dni od daty odebrania przesyłki.

Uszkodzenie przesyłki widoczne przy odbiorze

Jeżeli w momencie otrzymania paczki widać, że opakowanie jest zabrudzone, uszkodzone albo wydaje ci się, że pudełko było wcześniej otwarte, nie wpadaj w panikę. Zły stan techniczny opakowania wcale nie musi świadczyć o tym, że coś stało się z przesyłką. Warto jednak w tej sytuacji sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Ma on obowiązek na żądanie klienta otworzyć paczkę. Tłumaczenie, że nie ma na to czasu, nie jest dopuszczalne.  

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia wnętrza przesyłki, należy niezwłocznie sporządzić i podpisać – wspólnie z kurierem – protokół szkody. Trzeba tam zaznaczyć odpowiednie opcje: „czy przyjęto bez zastrzeżeń – NIE”, „czy opakowanie zewnętrzne było uszkodzone – TAK”. Jest to bardzo ważne, ponieważ sporządzone na miejscu pismo jest podstawą do reklamacji  oraz  szybkiego i bezproblemowego otrzymania rekompensaty od przewoźnika za uszkodzenia.

Uszkodzenie widoczne po odbiorze

Może się jednak zdarzyć, że podpiszesz odbiór paczki i dopiero po odjeździe kuriera okaże się, że mimo nienaruszonego opakowania, zawartość jest uszkodzona. Według Ustawy Prawo Przewozowe z dnia 15 listopada 1984 r. masz wtedy 7 dni na zgłoszenie szkody, ale wówczas samemu należy udowodnić, że zawartość została uszkodzona przed dostarczeniem paczki. 

Tak czy inaczej, kurier jeszcze raz powinien stawić się pod adresem doręczenia paczki, aby sprawdzić stan faktyczny zgłaszanej sprawy.

 

Reklamacje dotyczące Towarów

1. NaszSmyk.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: ZEFAR RAFAŁ ZEMLAŃSKI, CHŁODNA 3, 05-126, NIEPORĘT, sklep@naszsmyk.pl. NaszSmyk.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

3. W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę.

4. NaszSmyk.pl nie jest producentem Towarów. NaszSmyk.pl nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. NaszSmyk.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić NaszSmyk.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ZEFAR RAFAŁ ZEMLAŃSKI, CHŁODNA 3, 05-126, NIEPORĘT, sklep@naszsmyk.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. NaszSmyk.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

 

Baner Trusted Shops

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl