Newsletter
Zapisz się na nasz Newsletter i odbierz informacje o nowościach, promocjach i kuponach rabatowych.
Producenci
Obsługa płatności


Certyfikat SSL
Trusted Shops

 

Wersje językowe
Reklamacje

Reklamacje przesyłek:

1. Reklamacje na PP możemy składać począwszy od 3 dnia roboczego od nadania przesyłki.

2. Jeżeli do tego czasu nie otrzymacie Państwo przesyłki prosimy o kontakt, my zajmiemy się wszystkim.

3. Reklamacje Poczta Polska rozpatruje do 14 dni od momentu złożenia – w przypadku zaginięcia przesyłki ( jeżeli nie jest odebrana lub zwrócona do nadawcy) poczta zawsze rozpatruje ją pozytywnie.

4. Po rozpatrzeniu reklamacji przez PP i stosownym piśmie zwracamy Państwu zawsze pełną kwotę, którą przekazaliście Państwo na nasze konto, wg życzeń możemy również wysłać przesyłkę ponownie.

 

Reklamacje dotyczące Towarów

1. NaszSmyk.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: ZEFAR RAFAŁ ZEMLAŃSKI, CHŁODNA 3, 05-126, NIEPORĘT, sklep@naszsmyk.pl. NaszSmyk.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

3. W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę.

4. NaszSmyk.pl nie jest producentem Towarów. NaszSmyk.pl nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. NaszSmyk.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić NaszSmyk.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: ZEFAR RAFAŁ ZEMLAŃSKI, CHŁODNA 3, 05-126, NIEPORĘT, sklep@naszsmyk.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. NaszSmyk.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.

 

Baner Trusted Shops

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl